Warunki dostawy
Możesz wybrać jedną z następujących metod płatności i dostawy:
Towar wysyłamy na terenie Polski.
Wysyłkę realizujemy zazwyczaj w ciągu 3 dni roboczych od opłacenia zamówienia. Czas dostawy zależy wówczas całkowicie od poszczególnych firm spedycyjnych. Zwykle dostarczają w ciągu 2 dni roboczych od wysyłki. Czas dostawy podany w szczegółach produktu jest więc tylko orientacyjny i nie jest wiążący, ponieważ nie mamy wpływu na szybkość dostarczenia towaru przez firmy spedycyjne.
1) Przesyłka - płatność przy odbiorze
Po zamówieniu towaru otrzymasz mailowe potwierdzenie zamówienia. Za towar zapłacisz przy odbiorze od kuriera pod adresem wybranym w zamówieniu. Płatność za pobraniem można wybrać tylko dla zamówień do 480 zł z dostawą na adres (Kurier).
Rodzaj usługi | Cena z VAT |
koszt wysyłki w przypadku przedpłaty | 19 zł |
koszt wysyłki + pobranie (platność przy odbiorze) | 25 zł |
(Towar wysyłamy w ciągu trzech dni od złożenia zamówienia).
2) Przesyłka - płatność przelewem, bramką płatniczą (GoPay) lub płatność kartą online
Po zamówieniu towaru otrzymasz mailowe potwierdzenie zamówienia. Na podstawie tego potwierdzenia dokonasz płatności przelewem na swoje konto:
- Polska: Nr konta CZ80 0300 0000 0002 7728 2266. Tytuł przelewu znajduje się w mailu potwierdzającym zamówienie i jest wymagany do identyfikacji Twojej płatności! Należy pamiętać, że w płatności należy podać również IBAN: CZ80 0300 0000 0002 7728 2266 oraz KOD SWIFT: CEKOCZPP.
Jeśli wybierzesz płatność kartą online lub przez GoPay, zostaniesz przekierowany do bramki płatniczej.
Towar wysyłamy niezwłocznie po wpłynięciu odpowiedniej kwoty na nasze konto. Jeżeli klient wybierze bezgotówkową formę płatności (w formie przekazu pieniężnego) za zamówiony towar, zobowiązany jest do niezwłocznego dokonania tej płatności. Jeżeli zamówienie nie zostanie opłacone w ciągu 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, zostanie ono anulowane bez zgody klienta.
Rodzaj usługi | Cena z VAT |
koszt wysyłki w przypadku przedpłaty | 19 zł |
koszt wysyłki + pobranie (platność przy odbiorze) |
Nie można |
Rodzaj usługi | Cena z VAT |
koszt wysyłki w przypadku przedpłaty | 19 zł |
koszt wysyłki + pobranie (platność przy odbiorze) | Nie można |
Rodzaj usługi | Cena z VAT |
koszt wysyłki w przypadku przedpłaty | 19 zł |
koszt wysyłki + pobranie (platność przy odbiorze) | 25 zł |
Uwaga: Koszt przesyłki jest ceną jednorazową niezależnie od ilości zamówionych produktów. Jeżeli zamówiony towar nie mieści się w jednej paczce, podzielimy towar na dwa lub więcej kartonów. Nie płacisz za dodatkowe przesyłki - my opłacimy za Ciebie koszty przesyłki.
Dalsze informacje dotyczące dostawy (dotyczy wszystkich wariantów opakowań, maksymalna waga opakowania wynosi 10 kg):
Do Polski wysyłamy tylko przesyłki o wadze do 10 kg. Jeśli paczka jest cięższa, zostanie podzielona na kilka części. Opłata za przesyłkę jest ostateczna i bez dodatkowych opłat. Zgodnie z Twoim wyborem jest ona doliczana do całkowitej kwoty w Twoim koszyku. Jeśli przewoźnik nie zastanie Cię pod adresem doręczenia, to umieści Awizo zawierające informację o przekazaniu przesyłki do oddziału w miejscu odpowiadającemu Twojemu kodowi pocztowemu w Twojej skrzynce pocztowej lub poinformuje Cię o tym telefonicznie lub mailowo. Jeśli wybrałeś dostawę do punktu odbioru, zostaniesz poinformowany SMS-em lub e-mailem, gdy tylko towar będzie dostępny do odbioru.
UWAGA: W przypadku nieodebrania zamówionego towaru, koszty przesyłki nieodebranego zamówienia zostaną doliczone do kolejnego zamówienia, oraz będziemy wymagać opłacenia towaru z góry na nasze konto. W przypadku chęci ponownego dostarczenia nieodebranego zamówienia, do zamówienia doliczymy opłatę za ponowną dostawę 20 zł w przypadku płatności z góry na konto lub 30 zł w przypadku płatności za pobraniem.
Odbiór towaru:
Po otrzymaniu przesyłki, kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia towaru. W przypadku, gdy towar wykazuje uszkodzenia przy odbiorze (uszkodzone opakowanie transportowe lub zawartość paczki), kupujący nie powinien przyjąć towaru i złożyć reklamację u przewoźnika zgodnie z jego warunkami oraz niezwłocznie poinformować o tym sprzedającego. Jeżeli uszkodzona jest tylko część zawartości przesyłki, kupujący reklamuje tylko uszkodzone produkty, za które otrzyma rekompensatę finansową. Jeśli w ciągu dwóch dni od doręczenia przesyłki odkryjesz w domu jej uszkodzenie, masz prawo do złożenia reklamacji. Informację prosimy przesłać na nasz e-mail bok@expresmenu.com lub telefonicznie +48 325 000 308 (w dni robocze 6.00-14.00).
W naszym sklepieoferujemy darmową wysyłkę przy zakupach powyżej 480 zł.